سلام من روزی دو تا ترمادول 200میخورم یکی صبح یکی بعدظهر بدبختی اینجاست که بعد سه سال کردم روزی یکی صبح که ده روز میشمه امروزم میخواستم کلن بزارم کنار نشد البته تا شب نفهمیدم ولی شب حالته تشنج بهم دست داد که یکی خوردم درست شدم فقط دردم اینه که میترسم این یدونه رو نخورم تشنج کنم حال من چکار گنم که حالته تشنج بهم نده لطف میکنین اگه راهنمایم کنین البته اینم بگم چون کم خوابم روزی یدونه قرصه دیازپلم هم میخورم

سلام وقت بخیر . دوست گرامی یکی از عوارض مصرف ترامادول تشنج است ..در نظر داشته باشید که در 4 ساعت اول پس از مصرف ، بیشترین احتمال بروز تشنج وجود دارد و این حالت بسیار خطرناک بوده و ممکن است همراه با آسیبهای مغزی باشد. همچنین تشنج در هنگام رانندگی و یا کار با وسایل خطرناک ، احتمال آسیب جسمی را نیز دو چندان میکند . لذا توصیه میکنم بصورت خودسرانه اقدام به ترک ترامادول نکنید و حتما با پزشک مشورت نمایید . میزان موفقیت در ترک ترامادول بستگی به مدت زمان مصرف و تعداد آن در روز یا هفته خواهد داشت . تندرست بمانید .

مشاوره و روانشناسی