سلام من دختری 23ساله هستم و حدود3سال پیش دریک دوره بحرانی از زندگیم ک یک روزقبل عقدم همه چیزبهم خورد افسرده شدم و دکتربرام سرترالین50 تجویزکردن.من دیگ گذشته زیادبرام مهم نیس و اصلا یادم نمیاد.ولی احساس میکنم زندگی الانم تحت تاثیراین قرص قرارگرفته.چون اطرافیان به شدت میگن من زیاد رویک مسئله کلیدمیکنم.خیلی راجب ی مسله ک ناراحتم کرده حرف میزنم.میخام این قرصوترک کنم ولی نمیدونم چجوری.چون من حتی یک بار کم کم با نصف کردن کردن خاستم بزارمش کنارولی به شدت حالم بدشد.ممنون از جوابتون

سلام‌یر شما دوست عزیز برای هر نوع تغییری در مصرف داروهای روانپزشکی حتما باید تجویز روانپزشک را داشته باشید لطفا با مراجعه به روانپزشک و تشریح کامل شرایط و‌وضعیت فعلی خود اجازه دهید مصرف و یا قطع دارو را براتون تجویز کند. به نظر نمیاد علایمی که گفتید از عوارض مصرف سرترالین باشد. با ارزوی سلامتی

مشاوره و روانشناسی  

سلام همراه گرامی استفاده طولانی مدت از دارو باعث وابستگی به دارو میشود ودر شرایطی چون مغز به مصرفش مقاوم میشه ممکن هست تواناییهای ذهن را تحت تاثیر قرار بده اینهارو براتون توضیح دادم بدونید درکنار دارودرمانی مشاوره لازم هست تا وقتی خلقتون و حالتون بهتر شد با تجویز پزشکتون دارو تغییر .کم ودر صورت تایید قطع شود..شما تو این ۳سال مصرف کنترل دارویی توسط پزشکتون داشتید؟ویا خودتون به خوردن دارو ادامه دادید..ونباید تمام عملکردها و حساسیتهای رفتاریتون را به خوردن دارو ربط بدهید..پس در اقدام اول برای مصرف یا قطع داروییتون پیش روانپزشک برید.و برای مسائلی که کنترلتون میکنه مشاوره بگیرید.

مشاوره و روانشناسی